سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس آگاهی استان خبر داد:

کشف ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری باند سارقان و کشف ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی اسد بیگی رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری باند سارقان و کشف ۱۵ دستگاه موتورسیکلت خبر داد و گفت: در پی افزایش سرقت موتور سیکلت از داخل پارکینگ مجتمع‌های مسکونی سطح شهر همدان، تیم ویژه‌ای از ماموران مبارزه با سرقت تشکیل و با انجام تحقیقات گسترده میدانی، جمع آوری دلایل و مستندات، یک سارق را در این خصوص شناسایی کردند.

او افزود: پس از انجام تحقیقات محلی مشخص شد، متهم در پاتوق‌های مختلف دوستان خود اقامت داشته و مکان مشخصی از وی در دسترس نیست که با اقدامات پیچیده پلیسی مخفیگاه وی شناسایی و متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ اسدبیگی ادامه داد: نامبرده در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی به همراه ۵ نفر دیگر از همدستانش اعتراف کرد و در ادامه کلیه همدستان او با هماهنگی قضایی دستگیر و به سرقت ۱۵ دستگاه موتور سیکلت و یک فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که با راهنمایی متهمان ۲ خریدار اموال و احشام مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند، افزود: کلیه صحنه‌های سرقت تایید، شاکیان شناسایی و تعدادی از اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Kingferi
۰۵:۵۱ ۱۹ آبان ۱۴۰۲
موتورسیکلت آپاچی۱۶۰ مدل ۹۸ آبی پلاک ۱۳۸ ۴۹۷۱۲ در تاریخ ۳۰دی۱۴۰۱ سرقت شده