سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین روز ورود محموله دُز دوم واکسن اسپوتنیک به خراسان جنوبی / واکسینه شدن۱۰۰ نفر از واجدین شرایط در بیرجند

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: در اولین روز ورود محموله دُز دوم واکسن اسپوتنیک،۱۰۰ نفر در مرکز استان واکسینه شدند.

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: امروز هزار و ۵۱۰ دُز واکسن اسپوتنیک نوبت دوم توسط دانشگاه علوم پزشکی بیرجند دریافت شد.

او افزود: از این تعداد ۷۰۰دُز سهمیه مرکز استان و ۸۱۰  دُز سهمیه شهرستان ها بوده است.

شریف زاده با اشاره به اینکه در مرکز استان از امروز واکسیناسیون نوبت دوم واکسن اسپوتنیک آغاز شده است اظهار کرد: امروز ۱۰۰ نفر از افراد واجد شرایط در مرکز استان واکسینه شدند و سهمیه شهرستان ها امروز توزیع شده و از فردا واکسیناسیون آن ها انجام می شود.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی تصریح کرد: این واکسن ها متعلق به افرادی است که ۲۸ روز قبل دُز اول واکسن اسپوتنیک را دریافت کرده اند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: واکسن دُز دوم اسپوتنیک برای کارکنان حوزه بهداشت و درمان، گروه های سالمندان و بیماران خاص استان تزریق می شود.

شریف زاده بیان کرد: روز گذشته ۱۴۹ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که درمجموع ۴۶ بیمار جدید شامل ۱۱ بستری و ۳۵ مورد سرپایی، شناسایی شدند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: از این تعداد ۱۵ مورد از بیرجند، ۸ مورد قاین، ۷ مورد از سربیشه، شهرستان‌های نهبندان و خوسف هرکدام ۶ مورد، شهرستان‌های طبس و سرایان هرکدام دو مورد، ۸ مورد جدید مبتلا به کرونا در زیرکوه شناسایی شد.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
پس کی قراره گروه های سنی دیگه واکسیناسیون شوند
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
محموله دوم واکسن خداروشکر رسید