سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی: تمام بازیکنان تیم ملی فوتبال در این مسابقات همدل بودند

مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط ملی پوشان کشورمان در مسابقات مقدماتی جام جهانی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید حسینی، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در ارتباط با شرایط ملی پوشان در مسابقات انتخابی جام جهانی و پیروزی در ۴ بازی متوالی در این مسابقات، اظهار کرد: خدا را شکر که توانستیم ۴ برد متوالی را در این مسابقات به دست آوریم و امیدوارم که بتوانیم در مرحله بعد هم به همین روند خوب خودمان ادامه دهیم.

حسینی در ارتباط با حاشیه‌هایی مبنی بر دو دستگی در اردوی تیم ملی فوتبال گفت: ما به عنوان بازیکن به این مسائل اهمیت نمی‌دهیم. به شخصه من و تمام بازیکنان تیم پرسپولیس، استقلال و لژیونر‌ها همه با هم رفیق هستیم و این بحث‌ها در تیم ملی وجود ندارد؛ ما یک تیم هستیم و تنها به فکر تیم ملی کشورمان هستیم.

حسینی درباره جدایی از تیم ترابزون اسپور ترکیه عنوان کرد: پیشنهاد‌هایی از ترکیه دارم، اما سعی می‌کنم بعد از چند روز استراحت به ترکیه بروم و آن جا تصمیم برای انتخاب تیم فصل آینده خود را نهایی کنم.

مجید حسینی درباره فضای حاکم در اردوی تیم ملی گفت: تمام بازیکنانی که به صورت کامل و یا بازیکن ذخیره به تیم ملی کمک می‌کردند، همدل و همراه بودند و همه تمام تلاش خود را می‌کردند تا بهترین عملکرد را برای تیم کشورمان داشته باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.