سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش پررنگ سران طوایف در عملی شدن منویات رهبری

سلیمانی با اشاره به خواسته رهبری مبنی بر حضور در انتخابات گفت: سران طوایف و متنفذین منطقه‌ای در راه عملی شدن منویات رهبری نقش پر رنگی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابراهیم سلیمانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در همایش سران طوایف، ریش سفیدان و متنفذین شهرستان عنبرآباد که با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات و پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی با حضور امام جمعه، دادستان، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان  عنبرآباد برگزار شد، با اشاره به تلاش دشمنان برای کم رنگ جلوه دادن مشارکت مردم در انتخابات، گفت: دشمنان در صدد هستند تا مردم را از نظام جمهوری اسلامی مایوس کنند؛ اما مردم ما باید هوشیار باشند و کم کاری برخی از مسئولان را به حساب دین و نظام اسلامی نگذارند. 

او شرکت در انتخابات را از وظایف دینی و تکلیف شرعی برشمرد و بیان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خواستار شرکت حداکثری شهروندان در سرنوشت کشور و انتخابات هستند و سران طوایف و متنفذین منطقه‌ای در راه عملی شدن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نقش پر رنگی دارند.

سلیمانی در ادامه با برشمردن نکات و تذکرات انتخاباتی؛ خط قرمز دستگاه قضا را امنیت و سلامت انتخابات برشمرد.

او با تاکید بر فراهم کردن زمینه حضور حداکثری شهروندان در انتخابات تصریح کرد: دستگاه قضایی برای تامین امنیت انتخابات به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است و با متخلفان و قانون شکنان به شدت برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.