سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار همدان:

مشارکت حداکثری پشتوانه اصلی قدرت انقلاب است

استاندار همدان گفت: رأی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ پشتوانه ای محکم برای نظام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: اگر همه ما پکپارچه شویم می‌توانیم با مشارکت حداکثری فرد اصلح را تعیین کنیم و رأی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ پشتوانه ای محکمی برای نظام اسلامی است.

او با بیان اینکه مشارکت حداکثری با انتخابات رقابتی رقم می‌خورد افزود:فاصله گرفتن از صندوق رای نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه بر مشکلات می‌افزاید.

استاندار همدان عنوان کرد: اگر دولتی با پشتوانه کم بر مسند بنشیند دولت ضعیف خواهد بود پس بنابراین دولتی قدرتمند خواهد بود که با انتخاب حداکثری مردم تعیین شود.

شاهرخی ادامه داد:  استان همدان شرایط لازم برای  برگزاری یک انتخابات امن، سالم ،به‌دور از حاشیه و قانونمند  را مهیا کرده است.

او با بیان اینکه رد صلاحیت داوطلبان روستا‌ها سبب از حد نصاب افتادن نامزدهای انتخابات در ۱۷ روستا شد افزود: فرمانداران نهایت همکاری با ستاد‌های انتخاباتی را برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی داشته باشند.

استاندار همدان گفت: مجریان انتخابات باید به دنبال برگزاری انتخابات سالم و به دور از حاشیه باشند تا انشاالله انتخاباتی پرشور و نشاطی داشته باشیم.

شاهرخی افزود: سال گذشته مشارکت مردم برای انتخاب رئیس جمهوری تا ۸۵ درصد بود که امیدوارم امسال هم مانند سال‌های گذشته شاهد مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

او افزود: امسال یک میلیون و ۴۲۵ هزار و ۹۷۰ نفر در استان همدان واجد شرایط رای دادن هستند و شمار رای اولی‌ها نیز ۳۰ هزار و ۹۰۲ نفر است.

استاندار همدان تعداد داوطلبان اولیه شورای اسلامی شهر در استان همدان یک هزار و ۱۴۸ نفر اعلام و اضافه کرد: بعد از انصراف و رد صلاحیت‌ها این رقم به ۹۴۶ داوطلب کاهش یافت و این نامزدها برای ۱۷۴ کرسی با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.