سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۱۳ درصدی ورودی زندان‌ها

رئیس دادگستری استان زنجان از کاهش ۱۳ درصدی ورودی زندان‌ها نسبت به سال ۱۳۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: در سایه تعامل و همکاری مجموعه تشکیلات قضایی اقدامات  قابل قبولی در راستای اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های قوه قضائیه در استان زنجان به دست آمده است.

او از ابلاغ برنامه‌های هفته قوه قضاییه به همه حوزه‌های قضایی و سازمان‌های تابعه خبر داد و افزود: هفته قوه قضائیه بهترین فرصت برای بیان اقدامات و عملکرد دستگاه قضایی برای آحاد جامعه است که برای این امر بایستی استفاده از ظرفیت رسانه ملی و اصحاب مطبوعات در دستور کار قرار گیرد.

رئیس دادگستری استان زنجان از برگزاری برنامه میز خدمت در هفته قوه قضاییه در مصلی‌های نماز جمعه استان زنجان خبر داد و گفت: دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی و روسا و مدیران سازمان‌های تابعه با نمازگزاران و مردم در مصلی‌های نماز جمعه برای شنیدن صحبت‌ها، مشکلات و تلاش برای حل و رفع مشکلات بسیار مهم و اثر گذار است که انتظار ما از همه مدیران اهتمام جدی برای اجرای برنامه هاست.

او با بیان اینکه در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۸ کاهش ۱۳ درصدی ورودی به زندان‌ها را در استان زنجان داشتیم، ادامه داد: بازدید از زندان و دیدار چهره به چهره با زندانیان و بررسی مشکلات زندان و زندانیان از دیگر برنامه‌های هفته قوه قضائیه است که هیأت ماده ۲۷ دستوالعمل ساماندهی زندانیان برنامه ریزی و اقدامات لازم را برای این امر دستور کار دارد که امیدواریم در این برنامه شاهد بررسی و حل مشکلات زندانیان باشیم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها خصوصا محکومان مالی تأکید کرد و افزود: پیگیری و رصد زندانیان تحت قرار خصوصا تحت قرار‌های طولانی با ارتباط مستمر مسئولان زندان با مسئولان قضایی و شعب رسیدگی کننده مورد توجه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.