سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی ۷۳ شعبه اخذ رای در رامشیر

سرپرست فرمانداری رامشیر با اشاره به افزایش تعداد شعب اخذ رای در شهرستان در مقایسه با دوره‌های قبل گفت: ۷۳ شعبه برای انتخابات ۱۴۰۰ تعیین شده است.

سالم عبادی سرپرست فرمانداری رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برای انتخابات ۱۴۰۰ که در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه برگزار می‌شود، ۷۳ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در نقاط مختلف شهری و روستایی آماده شده است.

او با بیان اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا ویروس و لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و جلوگیری از تجمع تعداد شعب اخذ رای در مقایسه با دوره‌های قبل ۸ درصد افزایش نشان می‌دهد، افزود: ۵۵ هزار نفر در شهرستان رامشیر واجد شرایط رای دادن هستند.

عبادی اظهار داشت: به دلیل قرار داشتن در شرایط حساس به لحاظ بیماری کرونا، از همه عوامل اجرایی اعم از بازرسان، سربازرسان و ناظران و همه کسانیکه در فرآیند برگزاری انتخابات همکاری می‌کنند، تست کرونا گرفته می‌شود تا ضمن اطمینان از سلامت آنها، شاهد برگزاری انتخاباتی سالم باشیم.

سرپرست فرمانداری رامشیر اهمیت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا را بسیار با اهمیت توصیف و تصریح کرد: امیدواریم با حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای صحنه زیبا و غرورآفرین همچون دوره‌های قبل و وقایع قبلی در صفحه تاریخ ایران اسلامی ثبت شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.