سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامزد‌های انتخاباتی از چسباندن آگهی در بنا‌های تاریخی مهاباد خودداری کنند

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مهاباد گفت: برای ارزش نهادن به تاریخ و هویت مردم نامزد‌های انتخاباتی از چسباندن آگهی و شعارنویسی بر روی دیوار بنا‌های تاریخی در این شهرستان پرهیز کنند.

ایوب حاجی زاده رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: با توجه به آغاز موعد قانونی تبلیغات انتخابات، چسباندن پوستر و نصب آگهی در سطح شهر‌ها نیز انجام شده که در این راستا طرفداران کاندیدا‌ها بدون توجه به ارزش و اهمیت بنا‌های تاریخی شهر‌ها اقدام به چسباندن آگهی‌های تبلیغاتی بر روی دیوار این بنا‌ها کرده و در مواردی نیز اقدام به نوشتن شعار بر روی بنا‌های تاریخی می‌کنند.

حاجی زاده افزود: این اقدامات خسارات جبران‌ناپذیری به بنا‌های تاریخی وارد می‌کند که برای پاک‌سازی آن‌ها نیز بعد‌ها باید از بودجه بیت‌المال هزینه کرد.

او اضافه کرد: آثار باستانی هر منطقه‌ای نشانه تمدن نیاکان آن و شناسنامه‌ای برای موجودیت یک تاریخ است و حفظ و نگهداری آثار تاریخی به عنوان هویت مردم در هر منطقه‌ای دارای اهمیت بسیاری است.

این مقام مسئول از تمامی طرفداران کاندیدا‌های انتخاباتی درخواست کرد برای حفاظت از هویت تاریخی شهرستان از چسباندن هرگونه آگهی و شعارنویسی بر روی دیوار بنا‌های تاریخی پرهیز کنند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.