سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری گیلان:

انتخاب فرد اصلح برای بروز و ظهور اهداف و برنامه‌های گسترده نظام و انقلاب بسیار ضروری است

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی گفت: انتخاب اصلح یعنی کارنامه درست، چرا که کارنامه نادرست علاوه بر ضربه زدن به برنامه‌ها و اهداف کشور به اسلامیت نظام هم لطمه وارد می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری گیلان در همایش روشنگری و بصیرت افزایی بسیج جامعه حقوقدانان گیلان که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد با اشاره به اهمیت انتخابات این دوره و تاثیرات آن در نقش بین المللی جمهوری اسلامی، گفت: شرکت پرشور مردم پای صندوق‌های رای اصالت جمهوریت و اسلامیت نظام و انقلاب را بار دیگر به رخ دیگران خواهد کشید.

او ، بر نقش و تاثیر رسانه‌ها و فضای مجازی بر تعیین سرنوشت انتخابات به ویژه در این دوره هم تاکید کرد و افزود: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی با ورود به مسایل روزمره اجتماعی برای فکر و ذهن و اعتقادات مردم خوراک رسانه‌ای می‌سازند.

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: بدخواهان با ارائه تبلیغات منفی گسترده درباره ارزش‌ها و اصالت‌های انقلاب اسلامی حتی جمهوریت و اسلامیت نظام را زیر سوال می‌برند، اما مردم همیشه در صحنه این بار هم با حضور پر شور و شعور خود آنان را ناامید خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، همچنین برگزیدن فرد اصلح را برای بروز و ظهور اهداف و برنامه‌های گسترده نظام و انقلاب بسیار ضروری خواند و افزود: انتخاب اصلح یعنی کارنامه درست، چرا که کارنامه نادرست علاوه بر ضربه زدن به برنامه‌ها و اهداف کشور به اسلامیت نظام هم لطمه وارد می‌کند.

سرهنگ پاسدار حسن حبیبی، جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصان نیز در این همایش بااشاره به تعامل و همراهی بسیجیان اقشار مختلف در مواقع گوناگون، گفت: با توجه به حساسیت و اهمیت انتخابات این دوره، دشمن برای کم اهمیت جلوه دادن و کم فروغ بودن آن با تمام قوا پا به میدان گذاشته است و از هیچ کاری فروگذار نخواهدکرد.

او ، نقش ایران اسلامی را در تداوم و اقتدار محور مقاومت بی بدیل خواهد و افزود: برگزاری انتخابات سالم و پرشور در اوج اقتدار و امنیت کشور بار دیگر باعث سرافرازی و افتخار ملت و نظام اسلامی و یاس و ناامیدی دشمنان و ایادی آن‌ها خواهدبود.

 

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.