سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز اولین نمایشگاه آنلاین صنایع دستی در اهواز

همزمان با هفته صنایع‌دستی، اولین نمایشگاه مجازی صنایع‌دستی در کلانشهر اهواز آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تبار قریب رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اهواز گفت: به دلیل برگزار نشدن نمایشگاه صنایع‌دستی به شکل مرسوم و با هدف مراعات حال عمومی جامعه در شرایط بیماری کرونا، با تدبیر این اداره و با همکاری مرکز نوآوری و شتابدهی فانوس، نمایشگاه صنایع‌دستی امسال، به شکل آنلاین (برخط) به اجرا در آمده است.

او افزود: ضرورت ایجاد زمینه لازم برای عرضه و فروش صنایع‌دستی برای صنعتگران، ما را بر آن داشت تا در تجربه‌ای نو و با همکاری مرکز نوآوری و شتابدهی فانوس، به برگزاری نمایشگاه آنلاین صنایع‌دستی اقدام کنیم.

تبار قریب با بیان اینکه این نمایشگاه دارای ۲۹ غرفه مجازی بوده که تولیدات تعدادی از صنعتگران اهواز در آن معرفی و عرضه شده است، تصریح کرد: توجه به توسعه فعالیت‌های مبتنی بر وب و استفاده از فضای مجازی، ظرفیت مناسبی برای بهره‌مندی در حوزه‌های مختلف صنایع‌دستی اعم از معرفی رشته‌ها، تولیدات و بازاریابی و فروش محصولات را به وجود آورده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اهواز ادامه داد: امیدواریم در این تجربه جدید بتوانیم بیش از پیش در این مسیر قدم برداریم و صنعتگران بتوانند در آینده از این بستر، بهره‌برداری مفیدتر داشته باشند و از همه علاقمندان و متخصصان که می‌توانند در حوزه راه‌اندازی سایت‌های عرضه، معرفی و فروش صنایع دستی فعالیت کنند، دعوت به همکاری می‌کنیم تا باتوجه به قابلیت‌های موجود، زمینه مناسبی برای تولید و عرضه صنایع دستی این شهر، در سطح استانی، ملی و بازار‌های خارجی نیز ایجاد شود.

بنابر اعلام اداره کل میراث فرهنگی خوزستان، اولین نمایشگاه مجازی صنایع‌دستی اهواز به آدرس تارنمای http://Vhojre.ir تا پایان خردادماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.