سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم با حضور در انتخابات به اجرای عدالت کمک کنند

امام جمعه ساوه گفت: مردم می‌توانند با جمهوریت به اجرای عدالت کمک کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه گفت: انتخابات در نظام اسلامی مظهر بیعت با نظام است و مردم می‌توانند با جمهوریت، به اجرا عدالت کمک کنند و یاری خداوند درسایه اجرای احکام الهی تحقق خواهد پذیرفت.

حجت الاسلام حسینی افزود: اداره نظام جمهوری اسلامی برابر قانون اساسی با اتکا به آرای عمومی مردم و از طریق انتخابات که مظهر جمهوریت و رکن اساسی نظام اسلامی است، صورت می‌گیرد.

او اضافه کرد: اصل جمهوریت در قانون اساسی غیر قابل انعطعاف و بازنگری ست و در معنای مردمی بودن بکار رفته که تداوم آن برخواسته از اراده‌ی مردم است.

امام جمعه ساوه انتخابات را عینیت حق و تکلیف مردم در نظام جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: تعیین سرنوشت مردم از حقوق اساسی افراد در اجتماع است و اینک زمان تحولات اساسی مثبت و انقلابی و نیز حل مشکلات در کشور فرا رسیده است.

او ادامه داد: شاخصه و حساسیت این انتخابات، جنگ احزاب دشمنان داخلی و خارجی بر علیه اصل هویت نظام اسلامی با تداوم این انقلاب را با هم گره زده که مسئولیت همگان را در حضور حداکثری در روز جمعه سنگین‌تر از گذشته نموده است.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: هر ایرانی با غیرت و وطن دوست که مسلمان و حتی غیر مسلمان است، ولی کشور خود را دوست دارد، باید در برابر دشمنان محکم ایستادگی نماید.

او تصریح کرد: اگر کسانی با سستی و تحریم انتخابات، اهمال کنند در واقع با دشمنان قسم خورده‌ی مردم و کشورهم آهنگی، همصدایی و هم نوایی کرده اند واین مسئله ارادی و غیر اردای، مصداق بارز وطن فروشی است.

امام جمعه ساوه با دعوت از اقشار مختلف مردم به حضور در انتخابات ۲۸ خرداد ماه اضافه کرد: همه کسانی که دل در گرو آرمان‌های بلند شهیدان کشور و انقلاب اسلامی دارند، اول وقت روز جمعه با حضور در پای صندو ق‌های رای، دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را مایوس و دوستان انقلاب اسلامی را شاد و سرافراز کنند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.