سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته انتخابات ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ بخوانید؛

با شرکت در انتخابات می‌توان سرنوشت را از سر نوشت/ شمارش معکوس آغاز شد

مهم‌ترین اخبار مربوط به انتخابات شورا‌های شهر و روستا در خوزستان را در بسته انتخاباتی امروز بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، روز جمعه ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ روزی مهم و سرنوشت ساز برای هر ایرانی و خوزستانی محسوب می‌شود و شمارش معکوس برای آغاز این روز به گوش می‌رسد، روزی که همه می‌آیند تا اعضای صادق و مدبر و مدیران واقعی برای کشور و شهر و روستای خود انتخاب کنند، همان کسانیکه می‌گویند ایران و شهر و روستای شما را آباد می‌کنیم.

چند نامزد انتخابات شورای شهر اهواز انصراف دادند؟

جمال عالمی‌نیسی فرماندار اهواز با بیان اینکه صلاحیت ۷۶۷ نفر از داوطلبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر تایید شده بود، گفت: ۶۶ نفر از این تعداد از سوی هیات‌های اجرایی و نظارت رد صلاحیت شدند، البته تاکنون ۸۶ نفر از نامزد‌های انتخابات شورای شهر نیز انصراف داده‌اند.

او با دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای، بیان کرد: منتظر حضور حداکثری و با شکوه مردم عزیز پای صندوق‌های رای هستیم.

انتخابات شورای شهر در اهواز الکترونیک برگزار می‌شود

رضا نجاتی رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: انتخابات شورای شهر اهواز، به صورت تمام الکترونیک انجام می‌شود که در این خصوص آموزش کاربران و اعضای شعب در حال انجام است.

او با بیان اینکه جلسه نهایی با حضور فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات خوزستان به ریاست استاندار خوزستان تشکیل و هماهنگی‌های لازم انجام شد، افزود: خوزستان در حال آماده شدن برای برگزاری انتخابات با شکوه است.

نجاتی تصریح کرد: در چند روز آینده از طریق کلیپ‌هایی، رای دادن الکترونیکی آموزش داده می‌شود؛ عوامل شعب بر این کار نظارت می‌کنند و در صورت نیاز به راهنمایی، همکاری لازم انجام خواهد شد و در خصوص صندوق‌های الکترونیکی مشکلی نخواهیم داشت.

دعوت مردم به شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد ماه

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول ضمن دعوت مردم به شرکت در انتخابات گفت: دشمن همواره در تلاش است جلوی انقلاب را بگیرد یا حرکت آن را کند و از مسیر اصلی منحرف کند.

او با بیان اینکه تبلیغ انقلاب باید از حنجره مردم شنیده و مردم در جبهه انقلاب دیده شوند، افزود: گفتمان انقلاب اسلامی مهمترین مطالبه مردمی است و اکنون ۲ حزب جبهه انقلاب یا گفتمان انقلاب اسلامی و جبهه غربگرا در کشور وجود دارد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی تصریح کرد: تا زمانی که ما کاملا تسلیم نشویم دشمن دست بردار نیست بنابراین امید و نگاه خوش بینانه به آینده توصیه می‌شود، زیرا بدون این کلید اساسی هیچ گامی نمی‌توان برداشت و مردم در این مرحله از انتخابات وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند و در انتخابات شرکت کنند.

جامعه هنری مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند

عبدالرضا باغ شیرین سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه گفت: توقع و انتظار این است که جامعه هنری استان و ایذه نقش موثر و مطلوبی برای مشارکت بیشتر در انتخابات داشته باشند و با کار‌ها و شیوه‌های هنری خود، مردم را به حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کنند.

او افزود: با توجه به اینکه این دوره از انتخابات یکی از حساس ترین انتخابات کشور است، مردم برای خلق حماسه‌ای دیگر در کشورمان و برای سرفرازی ایران و ایرانی به پای صندوق‌ها بیایند و امنیت و اقتدار میهن اسلامی و ایران را با مشارکت بالای خود تضمین کنند.

حجت الاسلام یونس زکویان امام جمعه موقت ایذه نیز گفت: مردم شخصی را در انتخابات می‌خواهند که فارغ از جناح بندی‌های سیاسی برای رفع مشکلات کشور و مردم تلاش کند.

او افزود: مردم اگر طالب تغییر وضع موجود هستند می‌بایست در انتخابات شرکت و فردی شایسته را انتخاب کنند و به حرف بدخواهان و دشمنان نظام توجه نکنند.

۲۸ خرداد ۱۴۰۰ آغازگر برهه‌ای حساس از عمر انقلاب اسلامی

سرهنگ روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هندیجان گفت: با نزدیک شدن به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، به برهه‌ای حساس از عمر پربرکت انقلاب اسلامی خویش وارد می‌شویم.

او بیان داشت: انتخابات اتفاق بزرگی است که همه دشمنان کشور ایران و رسانه‌های معاند متحد شده اند تا مردم ولایتمدار و غیور ایران اسلامی را از حضور پای صندق‌های رأی ناامید کنند و آن‌ها را از رأی دادن دلسرد نمایند.

قاسمی خشاب افزود: این اتحاد شوم دشمنان ایران اسلامی نشان از اهمیت انتخابات در کشور عزیزمان دارد، نظام جمهوری اسلامی ایران حق انتخاب را بر اساس قانون اساسی اش بسیار با اهمیت دانسته و این حق را برای همه قائل شده است که با رأی و نظر خویش در اداره کشورشان شریک و صاحب نظر باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی معتقد است این مردم هستند که باید انتخاب کنند چه کسی رئیس جمهور باشد و چه کسانی عضو شورای شهر و روستا شوند، ادامه داد: در آستانه برگزاری یک انتخابات بزرگ هستیم که اهمیت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل دشمن برای مأیوس کردن مردم با همکاری رسانه‌های معاند از هر حربه و وسیله‌ای استفاده می‌کند، اما لازم است مردم به هوش باشند و دشمنان زبون را با حضور خویش در انتخابات، ناامید سازند.

او تصریح کرد: از همه اقشار مختلف و مردم هندیجان اعم از؛ زن و مرد، کارمند و بازاری، ورزشکار و صیاد، دعوت می‌کنیم یک بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب پاسخ مثبت داده و ضمن حضور پای صندوق‌های رأی، دوستان، آشنایان و اقوام خویش را نیز به حضور در انتخاباتی پرشور، تشویق کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.