سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف محموله سنگ فرز قاچاق در بیرجند

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از کشف ۴ هزار و ۳۰۰ عدد سنگ فرز در شهرستان بیرجند خبر داد.

حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: بر اساس گزارش مأمورین ایست و بازرسی علی آباد شهرستان بیرجند در بازرسی صورت گرفته از یک دستگاه اتوبوس ۴ هزار و ۳۰۰ عدد سنگ فرز قاچاق کشف شد.

او با اشاره به رسیدگی به پرونده در شعبه چهارم بدوی مرکز استان افزود: پس از احضار متهم و رسیدگی‌های قانونی و احراز وقوع تخلف بر اساس مدارک و مستندات موجود در پرونده، متهم به استناد بند ب ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا وارز علاوه بر ضبط کالای کشف شده به پرداخت مبلغ ۴۳۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

حسن پور اظهار کرد: جریمه کالا‌های قاچاق که در استعلام از گمرک مجاز اعلام می‌شوند جریمه آن بر اساس بند ب ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک تا سه برابر ارزش کالا می‌باشد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی تصریح کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی، قاچاق کالا و یا سایر تخلفات صنفی موضوع را به صورت حضوری یا تلفنی با خط گویای ۱۳۵ یا سامانه اینترنتی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی و همچنین با تلفن ۱۲۴ به سازمان صمت و تخلفات بهداشتی را با تلفن ۱۴۹۰ به دانشگاه علوم پزشکی استان گزارش دهند.

او ادامه داد: طبق مقررات حاکم، خرید، فروش و حمل کالای مجاز مشروط، بدون داشتن اسناد گمرکی تخلف است.

انتهای پیام /  ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.