سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه مجازی آثار تجسمی با موضوع انتخابات در یزد+تصاویر

رئیس حوزه هنری یزد گفت: نمایشگاه مجازی آثار تجسمی با موضوع انتخابات در پایگاه اطلاع‌رسانی و صفحات مجازی حوزه هنری یزد برپا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد صادق کوچک زاده رئیس حوزه هنری یزد گفت: در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و به منظور  برگزاری انتخاباتی پر شور، پررونق، حماسه آفرین و سرنوشت‌ساز، مجموعه آثار تجسمی در پایگاه اطلاع‌رسانی و صفحات مجازی حوزه هنری یزد به نمایش گذاشته شد.

او افزود: در این نمایشگاه مجازی ۲۵ اثر منتخب از هنرمندان کشور با موضوع انتخابات و اهمیت حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، به تماشا گذاشته شده است.

کوچک زاده ادامه داد: این آثار در پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری یزد به نشانی artyazd.ir، صفحه اینستاگرام instagram.com/artyazd و کانال تلگرامی @artyazd در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

رئیس حوزه هنری یزد گفت: مردم مؤمن و همیشه در صحنه استان دارالعباده و دارالعلم یزد روز جمعه ۲۸ خرداد همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور حماسی و باشکوه در نخستین انتخابات سرنوشت‌ساز قرن، بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید بیعت می‌کنند و نبوغ اعتقادی و بلوغ سیاسی خود را در راه پیشرفت، عزت و اقتدار ایران عزیز به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.