سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

حضور حداکثری در انتخابات چشم طمع دشمن را کور می‌کند

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: وحدت و انسجامی که تجلی آن در انتخابات است، چشم طمع دشمنان را کور می کند.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، هادی بیگی نژاد، عضو کمیسیون انرژی  و نماینده مردم ملایر در مجلس درباره تاثیر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بر آینده کشور گفت: آنچه که باعث شده تا گمانه زنی‌هایی در خصوص مشارکت کم‌تر مردم در انتخابات به میان آید بحث ناامیدی مردم است. مردم در طول سالیان گذشته از لحاظ اقتصادی تحت فشار زیادی بودند و متاسفانه به آن‌ها وعده داده شد که با رفع تحریم‌ها مشکلات زندگی آنان رفع می‌شود.

او افزود:، اما مردم دیدند روزی که تحریم‌ها لغو شد و روزی که اعمال شد تفاوتی در زندگی آنان ایجاد نشد و برای مردم معلوم شد که مشکل جای دیگری است و این امر باعث دلخوری مردم شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اکنون لازم است که مدل برنامه ریزی و حکمرانی کشور تغییر کند. نامزدها باید با تبیین مدل حکمرانی نوین مردم را قانع کنند که مشکلات قابل حل بوده و امید همچنان وجود دارد.

بیگی نژاد ادامه داد:، اما اینکه رای مردم چه نقشی در سرنوشت آنان دارد باید در یک جمله بگویم اگر مشارکت در انتخابات حداکثری باشد به دشمن این پیام را می‌دهد که به کشور ما طمع نداشته باشد، اما اگر مشارکت پایین باشد دشمن چشم طمع به کشور خواهد دوخت.

او افزود: به همین منظور است که رهبری تاکید دارند انتخابات ضامن امنیت کشور است و  حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب می‌شود تا حساب کار دست دشمن بیاید و دیگر نمی‌تواند در مجامع بین المللی علیه کشورمان اجماع سازی کرده و ما را تحت فشار بگذارد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.