سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۸ خرداد ۱۴۰۰ آغازگر برهه‌ای حساس از عمر انقلاب اسلامی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را آغازگر برهه‌ای حساس از عمر انقلاب اسلامی دانست و گفت: حضور پرشور مردم در آینده ملت تاثیرگذار است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هندیجان گفت: با نزدیک شدن به انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، به برهه‌ای حساس از عمر پربرکت انقلاب اسلامی خویش وارد می‌شویم.

او بیان داشت: انتخابات اتفاق بزرگی است که همه دشمنان کشور ایران و رسانه‌های معاند متحد شده اند تا مردم ولایتمدار و غیور ایران اسلامی را از حضور پای صندق‌های رأی ناامید کنند و آن‌ها را از رأی دادن دلسرد نمایند.

قاسمی خشاب افزود: این اتحاد شوم دشمنان ایران اسلامی نشان از اهمیت انتخابات در کشور عزیزمان دارد، نظام جمهوری اسلامی ایران حق انتخاب را بر اساس قانون اساسی اش بسیار با اهمیت دانسته و این حق را برای همه قائل شده است که با رأی و نظر خویش در اداره کشورشان شریک و صاحب نظر باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی معتقد است این مردم هستند که باید انتخاب کنند چه کسی رئیس جمهور باشد و چه کسانی عضو شورای شهر و روستا شوند، ادامه داد: در آستانه برگزاری یک انتخابات بزرگ هستیم که اهمیت بسیار بالایی دارد و به همین دلیل دشمن برای مأیوس کردن مردم با همکاری رسانه‌های معاند از هر حربه و وسیله‌ای استفاده می‌کند، اما لازم است مردم به هوش باشند و دشمنان زبون را با حضور خویش در انتخابات، ناامید سازند.

او تصریح کرد: از همه اقشار مختلف و مردم هندیجان اعم از؛ زن و مرد، کارمند و بازاری، ورزشکار و صیاد، دعوت می‌کنیم یک بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب پاسخ مثبت داده و ضمن حضور پای صندوق‌های رأی، دوستان، آشنایان و اقوام خویش را نیز به حضور در انتخاباتی پرشور، تشویق کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.