سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی اعضای شعب انتخاباتی در نهبندان/ عوامل اجرایی زیر ذره بین نظارت

فرماندار نهبندان از آماده باش اعضا ومسئولین شعب انتخاباتی در این شهرستان خبرداد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیکی فرماندار نهبندان در جلسه آموزشی ویژه شعب انتخاباتی گفت: تمامی اعضای شعب باید در آمادگی کامل و در دسترس باشند و در روز رأی گیری از ساعت اعلام شده در محل حضور داشته باشند.

او با تأکید بر ضرورت تسلط مجریان و عوامل برگزاری انتخابات به کتاب قانون، بیان کرد: تمام عوامل و مجریان برگزاری انتخابات باید به اصل قانونمنداری پایبند باشند و اعضای شعب نیز امین رأی هستند.

بیکی بیان کرد: افرادی که در شعب اخذ رأی حضور پیدا می‌کنند از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و باید آگاهی کامل از شرح وظایف قانونی خود داشته باشند.

فرماندار نهبندان گفت: عوامل اجرایی زیرذره بین نظارت هستند و مسئولان شعب اخذ رای به هیچ وجه مجاز نیستند برای رای دهندگان بی سواد اقدام به نوشتن رای نمایند.

او در ادامه گفت:  مسئولین شعب اعم از اعضای شعبه، نمایندگان، فرماندار، ناظرین، عوامل انتظامی و نمایندگان نامزد‌ها و بازرسین به هیچ وجه مجاز نیستند برای رأی دهندگان اقدام به نوشتن رأی کنند و در صورت مشاهده با افراد برخورد خواهد شد.

بیکی گفت: افراد بی سواد و روشن دل برای شرکت در انتخابات و دادن رأی می‌توانند به همراه شخصی با سواد از افراد خانواده و یا فردی مورد اعتماد به شعب اخذ رأی مراجعه کنند.

فرماندار نهبندان گفت: وظیفه همگی ما حضور و تشویق مردم در پای صندوق‌های رأی است و اختلاف داخلی را قرار نیست بیگانگان حل بکنند بلکه باید با رأی درست مشکلات خودمان را از سر راه برداریم.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.