سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر صمت خبر داد؛

ساخت واحد ۷۰ هزار تنی تولید پودر آلومینا از نفلین سینیت

رزم حسینی گفت: عملیات اجرایی طرح احداث واحد ۷۰ هزار تنی تولید پودر آلومینا از نفلین سینیت به سرعت با لحاظ شدن قیمت نرخ ارز آغاز می‌شود.

به گزارش  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم امضای قرارداد احداث واحد ۷۰ هزار تنی تولید پودر آلومینا از ماده معدنی نفلین سینیت سراب گفت: اجرای این طرح بدون شک کاری ماندگار برای صنعت آلومینیوم کشور و خطه ارزشمند آذربایجان‌شرقی خواهد بود.

او با اشاره به امضای تفاهمنامه این طرح بین سازمان ایمیدرو و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء افزود: امروز روز خجسته و ماندگاری برای مردم استان آذربایجان شرقی و مردم زحمتکش خطه سراب است. امضای این قرارداد و احداث این واحد بر اساس مطالعات و تحقیقات گذشته و کار کارشناسی بوده است که تغییر نرخ ارز نیز در این قرارداد با تصویب هیئت دولت لحاظ شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: عملیات اجرایی این طرح به سرعت با لحاظ شدن قیمت نرخ ارز آغاز می‌شود. البته اقدامات خوبی در خصوص اجرای این طرح پیش‌تر انجام شده است که امضای این قرارداد تکمیل عملیات اجرایی را تسریع می‌بخشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت صمت ، ایمیدرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.