سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان مهران :

نیروی انتظامی و سپاه دو نهاد مکمل برای تأمین امنیت

سرهنگ شهبازبیگی گفت : نیروی انتظامی و سپاه دو نهاد مکمل برای تأمین امنیت جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه مهران اظهار داشت: نیروی انتظامی، سپاه و بسیج باید مکمل همدیگر باشند و حرکت ما باید بر اساس رهنمود‌ها و تدابیر ولایت تنظیم شود و راه و منش ما بر اساس حرکت در مسیر ولایت ارزیابی می‌شود.

او افزود: نکته بعد خدمت گزاری به مردم است و ما ثابت کردیم در مسائل مختلف با هم هماهنگ هستیم و برای آرامش مردم با هم تلاش می‌کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اشاره به تعامل مطلوب بین نیروی انتظامی و سپاه تصریح کرد: پیش بینی‌های لازم برای تامین نظم و امنیت انتخابات پیش رو با کمک نیرو‌های سپاه اندیشه شده و انشالله با تعامل وهمکاری یکدیگر این ماموریت را به نحو احسن انجام خواهیم داد.

در ادامه سرهنگ فرهاد امینی فرمانده سپاه شهرستان مهران با بیان اینکه تامین امنیت پایدار در جامعه و ارتقاء حداکثری احساس آرامش و آسایش مردم از اهداف اصلی تعامل سازمان‌های سپاه و نیروی انتظامی است، اظهار داشت: استمرار تعاملات و هماهنگی‌های مشترک و تعمیق روابط، بسترساز اجرای موفقیت آمیز ماموریت‌های مشترک شده و تقویت امنیت اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

او افزود : تعامل پلیس با سپاه، امنیت خاطر شهروندان را به همراه داشته و فضا را برای هرگونه اعمال خلاف شئونات اسلامی بر مجرمان تنگ می‌کند.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.