سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسین طیبی اوایل هفته آینده به ایران می‌آید

بازیکن لژیونر تیم ملی فوتسال کشورمان اوایل هفته آینده به ایران می‌آید تا خودش را برای حضور در مسابقات جام جهانی آماده کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجمین اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان از فردا در سالن مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود و بازیکنان زیر نظر محمد ناظم الشریعه به کار‌های تاکتیکی و تکنیکی خواهند پرداخت. احمد اسماعیل پور و حسین طیبی همچنان غایبان تیم ملی فوتسال هستند و در این مرحله هم حضور نخواهند داشت. حسین طیبی که در تیم فوتسال بنفیکا بازی می‌کند بعد از نایب قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ پرتغال قرار است اوایل هفته آینده به ایران آمده تا در مرحله ششم ملی پوشان را همراهی کند.

احمد اسماعیل پور دیگر بازیکن ملی پوش کشورمان هم قرار است اواخر تیر ماه و بعد از تورنمنت دوستانه شیراز به ایران بیاید تا در کنار بازیکنان خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی آماده کند.


بیشتر بخوانید


تیم ملی فوتسال کشورمان خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی آماده می‌کند که از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود. ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها در گروه ششم با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه شده اند و در اولین بازی خود روز سه شنبه ۲۳ شهریور باید به مصاف صربستان برود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.