سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزئیات برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در بم

فرماندار بم با اشاره به آمادگی این شهرستان برای انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، جزئیات برگزاری انتخابات در بم را تشریح کرد.

هادی شهسوار پور، فرماندار بم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: ۳ هزار و ۲۴۰ نفر عوامل اجرایی، کار رای گیری سیزدهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا را در شهرستان بم انجام‌ می دهند.

او افزود: تعداد ۱۶۲ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان بم در نظر گرفته شده است که از این  تعداد، ۱۲۷ صندوق اخذ رای ثابت و ۳۵ صندوق سیار هستند.

شهسوارپور بیان داشت: برای انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا نیز ۱۹۳ صندوق در سطح شهرستان بم و بروات کار رای گیری شورا‌های شهر و روستا را انجام می دهند.

او تصریح کرد: در شهرستان بم،  ۱۴۵ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد، ۴ هزار نفر رای اولیند.

فرماندار بم‌ بیان داشت: خط سیر برای کار رای گیری در مناطق صعب العبور و کوهستانی تعریف شده است؛ بنابراین رای گیری در  ۲ روستای صعب العبور کشیت و آمیز با خودرو‌های مخصوص انجام خواهد گرفت. 

او با بیان اینکه تمام برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است تا کار رای گیری به درستی انجام شود، تاکید کرد: انتخابات، سرنوشت مهم کشور را تعیین می کند؛ بنابراین همه مردم باید در انتخابات و سرنوشت‌کشور خود شرکت کنند و در این سر نوشت هم دخیل باشند. 

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.