سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه مراسم موسوم به «راهپیمایی پرچم»؛

اعلام آمادگی مقاومت فلسطین برای مقابله با اقدامات تحریک آمیز صهیونیست‌ها

گروه‌های مقاومت فلسطین بر ایستادگی کامل در برابر اقدامات تحریک آمیز شهرک نشینان صهیونیست تاکید کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رژیم صهیونیستی قصد دارد امروز (سه شنبه) مراسم موسوم به «راهپیمایی پرچم» در قدس را که چند بار به تعویق افتاده، برگزار کند.

در این مراسم که توسط سازمان‌های نژادپرست صهیونیستی و شهرک‌نشینان افراطی برنامه‌ریزی شده، قرار است صهیونیست‌ها با تجمع در خیابان‌های قدس اشغالی و تکان‌دادن پرچم رژیم جعلی صهیونیستی بر لزوم پاکسازی نژادی علیه فلسطینی‌ها تاکید کنند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: با همه توان در برابر اقدامات تحریک آمیز شهرک نشینان صهیونیست در قدس مقابله خواهیم کرد و در برابر هر کسی که برای تعرض به مسجد الاقصی تلاش کند، همچون سدی محکم خواهیم ایستاد.

در همین زمینه، ”یگان جهادی برق (وابسته به جنبش جهاد اسلامی فلسطین که مسئول به پرواز درآوردن بالن‌های آتش زا در اطراف غزه است) صد‌ها بالن آتش زا را به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه به پرواز درآورد. “

«محمد حماده» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هم در این باره گفت: ”میانجیگران از گروه‌های مقاومت خواستند تا به سبب راهپیمایی پرچم اوضاع را تنش دار نکنند، اما تاکید می‌کنیم که همه گزینه‌ها برای ما به قوت خود باقی است.“

شورای ملی راهپیمایی‌های بازگشت نیز از مردم فلسطین دعوت کرد از مسجد الاقصی حمایت کنند.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین هم اعلام کرد: آماده پاسخ به تجاوز‌های رژیم اشغالگر قدس و دفاع از مقدسات هستیم و پافشاری این رژیم به برپایی راهپیمایی پرچم سراسر منطقه را منفجر خواهد کرد.

شورای ملی فلسطین نیز از جامعه بین المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد درخواست کرد اقدامی برای ممانعت از برگزاری «راهپیمایی پرچم» صهیونیست‌ها انجام دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.