سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار ویژه آبادان مطرح کرد؛

۲۷۷ هزار واجد شرایط رای در شهرستان آبادان/ آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰

فرماندار ویژه آبادان گفت:حدود ۲۷۷ هزار نفر در شهرستان آبادان واجد شرایط رای دادن در انتخابات ۲۸ خرداد هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سیدزین‌العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان روز سه‌شنبه گفت: پنج هزار و ۵۰۰ رای اولی در این شهرستان برای نخستین بار در تعیین سرنوشت خود و کشور سهیم خواهند شد.

او به پیش‌بینی ۱۸۰ شعبه اخذ رای در شهرستان آبادان اشاره کرد و افزود: ۴۱ شعبه در بخش اروندکنار و ۱۳۹ شعبه اخذ رای در شهرآبادان و بخش مرکزی در نظر گرفته شده است.

موسوی با بیان اینکه امکانات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم در این شهرستان فراهم شده است گفت:پنج هزار و ۱۰۰ نفر از عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در آبادان را برعهده دارند ضمن اینکه امکانات پشتیبانی و لوازم بهداشتی برای شعب اخذ رای پیش بینی شده است.

او با اشاره به آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری باشکوه انتخابات ۱۴۰۰ به عنوان مهم‌ترین رویداد سیاسی سال اظهار داشت: برخی از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر در تبلیغات مرتکب تخلف شدند که تذکر لازم به آنها داده شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان ضمن دعوت از مردم برای حضور آگاهانه در انتخابات ۲۸ خرداد افزود:در حالی که دشمنان انقلاب اسلامی در صدد ضربه زدن به کشور و کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رای باعث یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار می شود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.