سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای سفت و سخت طرح ممنوعیت ورود به مازندران

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: طرح ممنوعیت تردد کرونایی با توجه به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در جاده‌های مازندران تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ عبادی سرپرست پلیس راه مازندران گفت: با توجه به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه، ممنوعیت تردد کرونایی در جاده‌های استان تشدید می‌شود.

او افزود: تمامی ورودی‌های استان شامل جاده‌های هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر، ساری - گرگان و رامسر - گیلان به روی خودرو‌های با پلاک غیر بومی بسته و علاوه بر حضور ماموران پلیس راه همه دوربین‌های هوشمند جاده‌ای نیز فعال است.

سرهنگ عبادی گفت: ۳۳ هزار و ۷۰ دستگاه خودرو غیر بومی از آغاز امسال تاکنون جریمه ۵۰۰ تا یک میلیون تومان و ۱۱هزار و ۳۹۵ دستگاه هم به مبدا برگشت داده شدند.

او افزود: بحث کنترل و اعمال قانون خودرو‌ها همچنان به قوت خود باقی است که باتوجه به این شرایط تاکید بر پرهیز از تردد‌های غیرضروری در جاده‌های شمال است.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: تردد خودرو‌های غیرمجاز در جاده‌های استان و نیز شهر‌هایی با وضع قرمز کرونایی (با اعلام ستاد مقابله با کرونا) تا یک میلیون و شهر‌های نارنجی تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
نمیدونم چی بگم تجمعات تبلیغات وانتخابات آزاد ولی مسافرت ممنوع عجب