سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور ۱۰۰ مجوز فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد

همزمان با دهه کرامت، مجوز الکترونیکی ۱۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد جدید التأسیس صادر شد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، همزمان با دهه کرامت، مجوز الکترونیکی ۱۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد جدید التأسیس صادر شد.

مرتضی طاهریان در این خصوص گفت: فرآیند صدور مجوز الکترونیکی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در سامانه بچه‌های مسجد اواخرسال گذشته آغاز شد و خوشبختانه در طی سه ماه گذشته قریب به ۷۰۰ کانون درخواست خود را ارائه کردند که پس از بررسی‌های سامانه‌ای و میدانی، به میمنت دهه کرامت فرآیند نهایی صدور مجوز برای مساجد متقاضی انجام و برای سه مسجد مجوز کانون جدید صادر شد.

وی بیان کرد: در این راستا کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) در منطقه بوانات استان فارس، کانون «شاه خراسان» در مسجد امام علی (ع) لردگان استان چهار محال و بختیاری که از کانون‌های روستایی بود و همچنین کانون «دختران آسمانی» مسجد زینبیه استان البرز شهرستان کرج مجوز الکترونیکی خود را دریافت کردند و تا پایان دهه کرامت مجموعا ۱۰۰ کانون جدید التأسیس مجوز خود را دریافت می‌کنند.

معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد فهما گفت: امروز با حذف فرآیند‌های دست و پاگیر و بعضا بوروکراسی اداری که علاوه بر اتلاف زمان نیاز به نقل و انتقال فیزیکی اسناد بود، شرایط برای صدور مجوز‌های الکترونیکی به آسانی فراهم شده و امیدواریم که امسال در سطح ۱۴ هزار کانون باقی مانده، مجوز‌ها بروز شود.

مرتضی طاهریان افزود: مساجدی که علاقه‌مند به تأسیس کانون هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد تقاضای خود را ارسال کنند.

هم اکنون بیش از ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد به ثبت رسیده اند.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.