سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار تفت:

بانوان در افزایش مشارکت در انتخابات نقش موثری دارند

نوکارگفت: نقش بانوان در مشارکت حداکثری انتخابات و تصمیمات کلان جامعه بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  علیرضا نوکار، فرماندار تفت در نشست مشاوران بانوان ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان گفت: امروزه بانوان به عنوان رکن اصلی خانواده نقش مؤثری در رشد و پیشرفت و بالندگی کشور اسلامی را دارا هستند و بانوان در ایران اسلامی در تمامی مقاطع تاریخی درصحنه حضورداشته و یار و یاور انقلاب و نظام بوده‌اند.

او افزود: مشارکت بانوان در همه فعالیت‌های سیاسی یک ضرورت است و این مشارکت به معنای آن است که بانوان در تمامی عرصه‌ها نقش تعیین‌کننده و اثرگذاری دارند.

نوکار تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ماه‌ها قبل برای کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات در حال برنامه‌ریزی هستند.

او در ادامه افزود: از ابتدای انقلاب هر جا که مردم درصحنه حضورداشته و مشارکت کرده اند فشار‌های دشمنان کاهش یافته و نقشه‌های آنان نقش بر آب شده است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان تفت تصریح کرد: با حضور گسترده مردم شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه با مشارکت حداکثری خواهیم بود و این رویداد مهم پشتوانه محکمی برای نظام به منظور شکست نقشه‌های دشمنان است.

فرماندار تفت نقش بانوان در حضور پرشور در انتخابات را بسیار مهم خواند و گفت: امیدواریم مشاوران بانوان ادارات و دستگاه اجرایی از مردم برای مشارکت در انتخابات دعوت نمایند و هر چه حضور مردم در انتخابات پررنگ‌تر باشد نقشه‌های دشمنان بی‌اثرتر خواهد شد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات بیان داشت: با توجه به تحرکات همه‌جانبه دشمن برای ناامید کردن جامعه در انتخابات پیش رو، تمامی برنامه ریزی و تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی، شفاف، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم انجام خواهیم داد.

فرماندار شهرستان تفت بر حق‌الناس بودن رأی مردم تأکید کرد و گفت: تلاش تمام مجریان انتخابات این است که اجرای قانون موردتوجه جدی قرار گیرد و در امانت‌داری و صیانت از رأی مردم نهایت اهتمام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.