سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی ۳۰ نامزد متخلف به فرمانداری‌ها

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی که دستورهای بهداشتی را رعایت نکرده اند به فرمانداری‌ها معرفی شده اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: تمام نامزد‌های انتخابات شورا‌ها در کرمانشاه تعهد نامه امضا کرده‌اند که در آن تاکید شده در فضای بسته از برگزاری هرگونه سخنرانی و جلسه خودداری کنند.

 محمدی گفت: برخی نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی، دستورهای بهداشتی را رعایت نکرده اندو بر همین اساس حدود ۳۰ نفر از آن‌ها برای رسیدگی به تخلفات  به فرمانداری‌ها معرفی شده‌اند.

او افزود: آن‌ها همچنین متعهد شدند در فضای باز نیز هشت مترمربع برای هر نفر فضای خالی در نظر بگیرند و از ۳۰ درصد فضای باز موجود برای ظرفیت حضور افراد استفاده کنند.

او اظهار داشت: متاسفانه در ستاد‌های برخی نامزد‌های انتخابات تجمع افراد وجود دارد و دستورهای بهداشتی به درستی رعایت نمی‌شود.

محمدی یادآور شد: نامزد‌های انتخاباتی متعهد شده‌اند که هیچ گونه مواد خوراکی غیربسته بندی مثل شربت و شیرینی بین هواداران خود پخش نکنند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: سلامت مردم در اولویت اول است لذا نامزد‌ها باید سلامت رای دهندگان برایشان مهم باشد.

او بر رعایت دستورهای بهداشتی تاکید کرد و از مردم خواست در کارزار انتخاباتی، بهداشت را جدی بگیرند تا شاهد شروع پیک پنجم کرونا در استان نباشیم.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.