سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر:

صیانت از انتخابات سالم و با شکوه رسالت ستاد پیشگیری از وقوع جرم است

محمد جواد زارع گفت: ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی به منزله نگهبان و ناظری است که دغدغه صیانت از برگزاری انتخابات را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد جواد زارع، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشکذر در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی بیان داشت: خدمتگزاری مدیران و اعضاء منتخب برگزار کننده انتخابات برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی، باعث اعتلای اعتماد عمومی مردم و سلامت هرچه بیشتر انتخابات است.

این مقام قضایی ضمن تاکید بر توجه ویژه به فعالیت‌های انتخاباتی در فضای مجازی تصریح کرد: رصد فعالیت‌های انتخاباتی در فضای مجازی، تولید محتوای پیشگیرانه و تلاش در جهت ارتقاء آگاهی‌های عمومی مرتبط با انتخابات نقش بسزایی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارد.

او ابراز کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی، هیات‌های نظارت و نامزد‌های انتخاباتی ملزم به رعایت قانون و پیروری از دستورالعمل‌های ابلاغ شده هستند.

زارع افزود: دادستانی با کسانی که در فضای مجازی به بهانه انتخابات و طرفداری از کاندیدا‌ها با زیر سوال بردن خدمات نظام، به دنبال تشویش اذهان عمومی و سیاه‌نمایی هستند، برخورد خواهد کرد.

این مقام مسئول در پایان ابراز امیدواری کرد: امید است انتخابات پیش در رو با حضور حداکثری مردم به بهترین شکل و در کمال سلامت و قانونمندی برگزار شود.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.