سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

زیرساخت‌های لازم برای برگزاری یک انتخابات پر شور در چهارمحال و بختیاری مهیاست

عباسی گفت: تمامی زیرساخت‌ها، امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری یک انتخابات پر شور و حداکثری در روز ۲۸ خرداد در این استان فراهم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در جلسه ستاد انتخابات استان که از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه استان برگزار شد، اظهار داشت: روز انتخابات سخت‌ترین روز برای فرمانداران و بخشداران است و امید می‌رود با توانمندی، اشرافیت و مدیریت خوبی که فرمانداران استان دارند شاهد برگزاری مطلوب این رویداد مهم سیاسی در استان باشیم.

او با بیان اینکه انتخابات از مهمترین رویداد‌های کشور و صحنه سرنوشت سازی برای مردم به شمار می‌رود، افزود: برای حضور پر شور مردم باید بستر امن و مناسبی ایجاد شود، در همین راستا تمام تلاش استان برای فراهم کردن این مهم به کار گرفته شده است.


بیشتر بخوانید


عباسی اضافه کرد: استقرار بالگرد، اسکان نیرو‌های انتظامی، تامین خودرو و سایر تجهیزات، تامین و پیش‌بینی شده است و با همکاری دستگاه‌های مختلف مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

او با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای، اظهار داشت: بازدید‌های بهداشتی یک روز قبل انجام شود و اگر نواقصی وجود دارد برطرف شود.

عباسی با بیان اینکه در انتخاب فضا برای شعب اخذ رای فضای باز در اولویت باشد، افزود: اگر فضای باز فراهم نبود تهویه فضای بسته با مشورت و راهنمایی علوم پزشکی در نظر گرفته شود.

او با تاکید بر رصد و پیگیری تخلفات انتخاباتی، خاطر نشان کرد: در همین راستا ضروری است تا هرگونه تخلف مستندسازی و به ستاد انتخابات ارسال شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین به موادی از قانون تخلفات اداری نیز اشاره کرد و گفت: در قانون تخلفات اداری به رعایت نکردن شئونات اداری و سو استفاده از موقعیت، امکانات و اختیارات مدیران اشاره شده است که در همین راستا ضروری است نظارت لازم انجام گیرد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.