سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده دشتستان:

مردم طبیب کاربلد برای درمان دردهای خود انتخاب کنند

رضایی گفت: علاج درد ما امروز این نیست که نزد طبیب دیگری نرویم بلکه باید طبیب کاربلد خود را آگاهانه انتخاب کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی  در جمع مردم برازجان در ورزشگاه تختی برازجان بیان کرد: هدف و اولویت مهم و اصلی همه ما برای انتخابات پیش رو باید دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات و یک انتخاب آگاهانه باشد.

او ادامه داد: در حالی که بخشی از مردم به علت ضعف عملکرد دولت و رئیس جمهور فعلی تمایل چندانی به حضور در انتخابات ندارند، باید همه تلاش خود را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات انجام دهیم زیرا این حضور گسترده برای امنیت و آینده کشور بسیار مهم است.

این نماینده مجلس یازدهم، با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی و نارضایتی مردم در سال‌های اخیر افزایش یافته است، عنوان کرد: در حالی که رئیس جمهور وعده داده بود آسایش مردم را بیشتر خواهد کرد، روز‌های تلخی را برای مردم رقم زد.

رضایی گفت: مردم دنبال طبیبی برای ترمیم زخم‌ها و مشکلات خود بودند، ولی طبیب قلابی با نسخه‌های جعلی و وعده‌های صدروزه حاصلی جز خسارت و ناامیدی در پی نداشت.


بیشتر بخوانید


او افزود: امروز مردم با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند و این‌ها مردم را ریز و دشمن را هیولا می‌بینند. علاج درد ما امروز این نیست که نزد طبیب دیگری نرویم بلکه باید طبیب کاربلد خود را آگاهانه انتخاب کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور در انتخابات امنیت کشور را بالا می‌برد، اما در صورتی که مشارکت مردم کم باشد امنیت ما آسیب می‌بیند و دشمن هم دنبال این است که با کاهش مشارکت مردم، نظام را تضعیف کند.

رضایی ادامه داد: انتظار است با حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات و یک انتخاب آگاهانه بساط فساد، آقازاده بازی، رانت خواری و ویژه خواری، امضا‌های طلایی و سوءاستفاده از موقعیت جمع شود.

او بیان کرد: مردم با انتخابی آگاهانه یک سیلی بزرگ به مسببان وضعیت موجود خواهند زد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی  خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم و دعا کنیم که دولتی انقلابی و مردمی روی کار بیاید؛ دولتی که فسادستیز، پاکدست، سالم، متکی به مردم و معتقد به کار کارشناسی و پیرو ولایت مطلقه فقیه باشد؛ نه متکی به غرب و آمریکا و انگلیس و... .

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.