سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه ملایر:

استفاده ابزاری از بانوان در دین اسلام جایگاهی ندارد

امام جمعه ملایر گفت: تمام اسلام بر اصلاح نفس انسان، خدمات رسانی، همدردی ، مشارکت و همکاری تاکید دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام و المسلمین برقراری امام جمعه ملایر، با فعالان ورزشی و رئیس هیئت‌های ورزشی بانوان شهرستان ملایر به مناسبت دهه کرامت گفت: حکومت اسلامی حکومت آخوندی نیست بلکه اسلام و هدایت‌های الهی حاکم آن است و اسلام امری فطری است.

او با اشاره به اینکه اسلام مجموعه‌ای از سیاست است، افزود: تمام اسلام بر اصلاح نفس انسان، خدمات رسانی، همدردی و مشارکت همکاری تاکید دارد.

او پوشش بانوان و آقایان را امری فطری بیان کرد و اظهارداشت: استفاده ابزاری از خانم‌ها برای تبلیغات یک نمونه از ابزار‌های کشور‌های بیگانه است و به برکت اسلام این امر در کشور ما وجود ندارد.

حجت الاسلام برقراری بیان کرد: در دین اسلام پاسداشت مقام زن بسیار تاکید شده است و اگر هم اجرا نمی‌شود ما مقصریم و در اجرای آن کم کاری کرده ایم.

او به شیوع ویروس کرونا نیز اشاره و بیان کرد: مقام معظم رهبری الگوی مناسبی برای همه ما است و ایشان هم وقتی از مردم می‌خواهد در خانه بمانند و سفر نکنند تا کرونا کنترل شود هم به این امر مهم پایبند بوده تا جایی که حتی برای زیارت امام رضا (ع) هم نمی‌رود.

برقراری به مشارکت ورزشکاران در انتخابات اشاره کرد و گفت: در انتخابات این دوره ورزشکاران و رئیس هیئت‌های ورزشی هم نامزد انتخابات شده اند پس باید همه سعی کنند مشارکت همگانی را بالا ببرند و همگان را در برابر این وظیفه سیاسی هوشیار و به صحنه آورند.
انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.