سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس مجمع نمایندگان فارس:

برای حل مشکلات حرم شاهچراغ (ع) همه نهاد‌ها احساس وظیفه کنند

رییس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: برای حل مشکلات حرم احمدبن موسی (ع) همه مسوولان باید احساس وظیفه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابراهیم عزیزی رییس مجمع نمایندگان استان فارس در آیین آغاز به کار دهه کرامت در حرم شاهچراغ (ع) که با حضور آیت الله دژکام تولیت حرم و امام جمعه شیراز برگزار شد، اظهار داشت: مشکلات حرم نباید بر روی زمین بماند و در این راستا همه مسوولان باید احساس وظیفه کنند.

او با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری این حرم مطهر و عدم توجه جدی به این مسئله گفت: شایسته نیست که زائرانی از سراسر کشور به حرم بیایند در حالی که در پذیرایی و حمل و نقل و ... حرم دچار مشکل باشد.

عزیزی با بیان اینکه مجمع نمایندگان فارس با همه ظرفیت‌ها در خدمت مجموعه حرم است، افزود: تلاش نمایندگان این بوده که از این ظرفیت‌ها برای رشد و شکوفایی آستان مطهر به بهترین شکل استفاده شود.

او تصریح کرد:برای تمام وزارتخانه‌ها در این راستا باید ماموریت تعیین کنیم چراکه رده‌های استانی پای کار می‌آیند این وظیفه حداقلی آنهاست.

عزیزی بیان کرد: جایگاه حرم نه در ایران بلکه در جهان باید نشان داده شود و این انتظار ما است چراکه حرم سزاوار بیشتر از اینهاست.

او افزود: صدا و سیمای استانی در خصوص حرم مطهر کار کرده و بیشتر هم می‌تواند.

عزیزی در پایان با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ و تاکید بر حضور حداکثری نیز گفت: انتخابات هم به بهترین شکل باید برگزار شود تا یک دولت قوی، مردمی و انقلابی شکل گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.