سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از همدلی و کمک برای نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران تا همکاری ۶۰ هزار نفر در انتخابات ۱۴۰۰

مهمترین اخبار درباره انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در گیلان را می توانید در این بسته انتخاباتی بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  ۳روز به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ باقی مانده است.

ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره  انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه ۲۸ خرداد ماه به صورت همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

۳ هزار و ۵۲۸ شعبه ثابت و سیار أخذ رأی انتخابات شورا‌های شهر و روستا در استان گیلان در نظر گرفته شده است.

گروه‌های جهادی در روز انتخابات به کمک سالمندان می‌روند

سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: گروه‌های جهادی در روز انتخابات به منازل سالمندانی که نمی‌توانند به تنهایی از منزل خارج شوند رفته و با خودرو‌های شخصی این سالمندان را پای صندوق‌های اخذ رای می‌ برند و پس از فرآیند رای گیری آن‌ها را به خانه هایشان باز می‌گردانند.

همکاری ۶۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در گیلان

محمود قاسم نژاد رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: ۶۰ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و انتظامی انتخابات ۱۴۰۰ را در گیلان برگزار می‌کنند.

او،  با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی شعب اخذ رای در گیلان افزود: ۳ هزار و ۳۰۵ شعبه ثابت و سیار برای انتخابات ریاست جمهوری و ۳ هزار و ۵۲۸ شعبه ثابت و سیار برای ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و ۱۵۷ شعبه نیز برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه در نظر گرفته شده است.

پیش بینی ۵۴۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان رشت

علی فتح اللهی ، فرماندار رشت  با اشاره به روز‌های پایانی تبلیغات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شورا‌های شهر و روستا، گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم در این انتخابات پیش رو نقشه دشمنان انقلاب و نظام را خنثی خواهد کرد.

او، با بیان اینکه در شهرستان رشت ۵۴۲ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است، افزود: از این تعداد ۲۳۸ شعبه مختص شهر رشت پیش بینی شده است.

انتخاب درست، مهمترین راهکار برون رفت از مشکلات جامعه

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور ،  رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی درجمع اعضای شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی گیلان در رشت با اشاره به انتخابات پیش رو ، گفت: امروزه دشمنان اسلام درصدند با تبلیغات رسانه‌ای، با ناکارآمد جلوه دادن نظام مردم را از انقلاب ناامید کنند.

مشارکت حداکثری مردم می‌تواند به عملیات روانی و دروغ پردازی‌های دشمنان انقلاب پایان دهد

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور ، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در همایش مردم، مشارکت حداکثری، امنیت، معیشت و اقتدار در رشت ، گفت: برگزاری انتخابات سالم، پرشور و با مشارکت همه مردم می‌تواند به عملیات روانی و دروغ پردازی‌های دشمنان انقلاب پایان دهد.

او با اشاره به اینکه میزان مشارکت مردم در انتخابات بیانگر وحدت و پشتیبانی ملت بزرگ ایران از ساختار نظام سیاسی کشور است، افزود: انتخابات فرصت مهمی برای نمایش اقتدار نظام اسلامی است.

ممنوعیت نصب پوستر‌های تبلیغاتی بر روی تجهیزات مخابراتی

علیرضا پارسایی مدیر عامل شرکت مخابرات گیلان گفت: طرفداران نامزد‌های ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در آستانه اشرفیه و شورا‌های اسلامی شهر و روستا به هیچ وجه پوستر و بنر‌های تبلیغاتی را بر روی کافو‌های نوری و تجهیزات فنی مخابراتی نصب نکنند.

او، با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مخابراتی در زمان برگزاری انتخابات ،افزود: نصب پوستر و بنر روی کافو‌های نوری و تجهیزات مخابراتی مانع از گردش هوا در سیستم سرمایشی و سبب سوختن فن و کولر و در نتیجه قطع ارتباطات تلفنی می‌شود.

 

 

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.