سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید فرماندار مهاباد از ستاد‌های تبلیغاتی کاندیدا‌های شورای شهر

فرماندار مهاباد در بازدید از دفاتر تبلیغاتی نامزدهای شورای شهر، رعایت کامل قوانین تبلیغات توسط کاندیداها، ستاد‌ها و حامیان آن‌ها را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار شهرستان مهاباد به همراه پاکزاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، صنعتی رئیس هیات بازرسی و جمعی از اعضای هیات اجرایی از ستاد‌های انتخاباتی کاندیدا‌های شورا‌های اسلامی شهر مهاباد به منظور نظارت بر روند تبلیغات و نحوه فعالیت این ستاد‌ها بازدید کردند.

 فرماندار مهاباد در این بازدید ضمن تاکید بر رعایت کامل قوانین تبلیغات توسط کاندیداها، ستاد‌ها و حامیان آن‌ها بر اصل رعایت منشور حقوق شهروندی و اخلاق مداری تاکید کرد و از آنان خواست تا با مطالعه‌ کامل دستورالعمل تبلیغات شورا‌های شهر در برگزاری انتخابات سالم اهتمام و از هرگونه تخلف خلاف قانون پرهیز کنند.

خدرلو انتخابات را مجالی برای مشارکت و هم اندیشی مردم در تعیین سرنوشت کشور دانست و افزود: که نامزد‌های شهر و روستا موظفند ضمن ارائه برنامه‌های کارشناسی شده به مردم، تمام تلاش خود را در ترغیب به مشارکت حداکثری انتخابات ۲۸ خرداد نیز مبذول نمایند.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.