سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدوی: بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق پربرخورد می‌شود

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی این تیم برابر تیم ملی عراق توضیحاتی را بیان کرد.

محمدرضا مهدوی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در گفت و گو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی عراق در مسابقات مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: به نظرم بازی تیم‌های فوتبال ایران و عراق  جذاب، پربرخورد و پرحاشیه می‌شود. امکان برد پرگل ملی پوشان در این بازی وجود دارد. این امیدواری برای عراقی‌ها به وجود آمده که با یک تساوی برابر ایران به دور بعدی صعود کنند.  ما هم با شرایط خاص می‌توانیم به مرحله بعدی راه یابیم.  

او ادامه داد: تیم ملی در ۳ بازی گذشته با ۳ ارنج متفاوت پیروز شده است. ما در چند سال اخیر دچار چالشی نشده ایم، اما در دوره جدید مسابقات انتخابی جام جهانی محک جدی می‌خوریم.  

بعید است بازی ایران و عراق بدون حاشیه باشد

مهدوی درباره اینکه طلسم نبردن تیم ملی برابر تیم ملی عراق شکسته می‌شود، گفت: من مطمئن هستم تیم ملی فوتبال برابر عراق پیروز می‌شود و مقتدرانه به مرحله بعدی صعود می‌کند. غیر ممکن است که بازی این ۲ تیم بدون حاشیه باشد، اما بازیکنان ما آنقدر حرفه‌ای هستند که وارد حواشی نشوند. کادر فنی و بازیکنان باتجربه  باید این بازی را مدیریت کنند تا مشکلی رخ ندهد.  

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال درباره نبود وحید امیری در این بازی اظهار کرد: هر بازیکن پتانسیل خاص خودش را دارد  و شاید نبود امیری در این بازی احساس شود، اما امیدوارم بازیکن جایگزین بتواند جای خالی امیری را پر کند.  

ما باید ثابت کنیم ابرقدرت آسیا هستیم 

او درباره اینکه تیم ملی می‌تواند به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کند، گفت: فوتبال ملی ما حرف اول را در آسیا می‌زند و باید ثابت کنیم ابرقدرت آسیا هستیم.  

مهدوی درباره شناسایی جاسوس تیم ملی در اعلام ترکیب تیم ملی قبل از بازی با بحرین بیان کرد: به نظرم این اتفاقات نباید رخ بدهد. هر شخصی که لیست تیم ملی فوتبال را افشا کرده  باید  تنبیه شود.  

بازیکن اسبق تیم  فوتبال پرسپولیس درباره تقابل سرخابی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی  جام حذفی گفت: به نظرم بهتر بود که مراسم قرعه کشی جام حذفی با تاخیر و بعد از بازی تیم ملی ایران برابر تیم عراق  برگزار می‌شد تا سوژه دست برخی از حاشیه سازان ندهیم.   به هر  حال بازی استقلال و پرسپولیس در جام حذفی باعث می‌شود که ۸۰ میلیون ایرانی لذت ببرند.  

او در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال  مرحله بعدی مسابقات انتخابی جام جهانی سخت است، اما مطمئن هستم با اقتدار به جام جهانی صعود می‌کنیم.


 بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.