سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور دکتر نمکی انجام شد؛

افتتاح ۲۶ طرح سلامت محور در اراک

با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ۲۶ طرح سلامت محور در اراک به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در راستای بیست و نهمین پویش ره سلامت ۲۶ طرح سلامت محور در سراسر اراک به صورت ارتباط تصویری افتتاح شد.

آی سی یو بیمارستان آیت الله طالقانی، آی سی یو و بخش آنژیوگرافی بیمارستان امیرالمومنین، مرکز تصویربرداری بیمارستان امیرکبیر و کلینیک ساعی و دانشکده‌ی دندانپزشکی از مهمترین طرح‌هایی است که امروز از سوی وزیر بهداشت به طور همزمان افتتاح شد.

برای این طرح‌ها ۱۴۵میلیارد تومان اعتبار صرف شده و با آغاز به کار این پروژه‌ها کیفیت خدمات ارائه شده در زیر مجموعه‌های دانشگاه علوم پزشکی اراک بالاتر رفت و تعداد تخت‌های آی سی یو در استان مرکزی ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرد.

دانشکده دندانپزشکی اراک با ظرفیت ۱۰۹ یونیت و بخش‌های تخصصی و تصویربرداری به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزشی و درمانی استان مرکزی افتتاح شد که خدمات آن با تعرفه دولتی در دو نوبت صبح و بعدازظهر ارائه می‌شود.

دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به منظور سفر یک روزه به استان مرکزی وارد اراک شد و مورد استقبال مسئولان استان مرکزی قرار گرفت.

انتهای پیام / ج

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.