سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

اولویت واکسیناسیون دانشجویان با دانشگاه‌های نیازمند آموزش حضوری است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اولویت واکسیناسیون کرونا با دانشگاه ها و رشته هایی است که نیازمند آموزش حضوری هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی قلیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص واکسیناسیون جامع دانشجویان و دانش‌آموزان گفت: واکسیناسیون جامع دانشجویان و دانش‌آموزان زیر مجموعه وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم از تابستان آغاز خواهد شد.

او افزود: جمعیت واکسیناسیون گروه هدف هنوز تکمیل نشده است؛ بر اساس تأکید وزارت بهداشت تلاش می‌کنیم تا در همین تابستان تمامی دانشجویان و دانش‌آموزان واکسینه شوند تا آموزش آن‌ها به صورت حضوری برگزار شود.


بیشتر بخوانید


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در اولویت‌بندی قبلی اولویت با دانشجویانی بود که تحصیل بالینی دارند و بیشتر این دانشجویان واکسینه شدند، اولویت اول با رشته‌هایی خواهد بود که نیازمند آموزش حضوری هستند.

قلیان بیان کرد: در صورتی که شاهد جهش و اپیدمی دیگری در ویروس کرونا نباشیم، واکسن باعث ایمنی بیشتر و میزان مرگ‌ومیر کمتر خواهد شد؛ بنابراین می‌توان کلاس‌های درسی را به صورت حضوری برگزار کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا دانشجویان دانشگاه‌های غیر انتفاعی و پیام نور نیز در تابستان امسال واکسینه خواهند شد یا خیر تصریح کرد: واکسیناسیون با هدف حضوری شدن آموزش‌ها صورت می‌گیرد؛ زمانی که آموزش یک دانشگاه به صورت غیر حضوری پیش برود آن دانشگاه در اولویت‌های بعدی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام//ف.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.