سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید اعتبار پروانه ناشران کتاب در گیلان

تاریخ اعتبار پروانه ناشران کتاب در گیلان تا پایان سال تمدید شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  حسین ابراهیمیان ، معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از تمدید  تاریخ اعتبار پروانه ناشران استان تا پایان سال خبر داد و گفت: این اقدام با توجه به شیوع ویروس کرونا و با موافقت معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ناشرانی اتخاذ شده است که تاریخ اعتبار پروانه‏ آن‌ها از اسفندماه پارسال منقضی شده بود.

او ، با بیان اینکه تمامی پروانه ‏های ناشرانی که از اسفند پارسال به این سو منقضی شده است تا پایان سال دارای اعتبار است، افزود: ناشران از مراجعه حضوری برای  پیگیری تمدید پروانه نشر خودداری کنند؛ تمدید پروانه ناشران در سامانه http://Ketab.samandehi.ir تا پایان سال اعمال خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور رسانه گیلان گفت: ۷میلیون و ۴۰۰ هزار نسخه کتاب از ابتدای سال ۹۳ تا پایان سال ۹۸ در استان منتشر شده است که  این تعداد نسخه کتاب در قالب ۴هزار و ۳۳۵ عنوان انتشار یافته است.

ابراهیمیان،  با بیان اینکه از این تعداد چهار هزار و ۲۰ عنوان کتاب تالیف و ۳۱۵ عنوان ترجمه است، افزود: ۳ هزار و ۲۱۸ عنوان کتاب از این تعداد چاپ نخست بوده است.

او ، با بیان اینکه ۹۸۵ مؤلف شامل ۳۹۶ زن و ۵۸۹ مرد در استان فعالیت دارند که نسبت به سال ۹۲ تقریبا سه برابر شده اند، تصریح کرد:در حال حاضر ۱۸۷ انتشارات دارای مجوز در گیلان فعالیت دارند.

انتهای پیام/م.ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.