سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

حضور حداکثری مردم در انتخابات یکی از مقوم‌های اقتدار ملی است

صفری گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای و دخالت در سرنوشت خود امنیت جامعه را بیمه می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:انقلاب اسلامی نمونه کامل مردم سالاری دینی است که نظر همه افراد جامعه در اداره‌ کشور و آینده آن مهم است و مشارکت مردم در انتخابات و تعیین سرنوشت خود نمونه بارز مردم سالاری دینی است.


او بحث انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را بسیار مهم خواند و افزود: انتخابات نماد اقتدار کشور است که برای جامعه مصونیت ایجاد می‌کند و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای و دخالت در سرنوشت خود امنیت جامعه را بیمه می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان یکی از مقوم‌های اقتدار ملی را حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای عنوان کرد و گفت:همه باید خود را موظف و مکلف به حضور در پای صندوق‌های رای بدانیم و با تابعیت محض از ولی فقیه و لبیک به ندای مقام عظمای ولایت در تعیین سرنوشت کشور مشارکت فعال داشته باشیم.


صفری با توصیه به خانواده‌ها برای تشویق جوانان به ویژه رای اولی‌ها به حضور در انتخابات گفت: هویت انقلاب اسلامی همواره به حضور جوانان در عرصه‌ها گره خورده است، جوانان ما باید همیشه رهنمود‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب را در نظر داشته باشند و با شور و نشاط انقلابی و تحقق بخشیدن به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش پررنگ در پای صندوق‌های رای ایفا کنند.


او به اهداف شوم دشمنان انقلاب اسلامی و توطئه‌های آن ها اشاره کرد و افزود: دشمنان و بدخواهان نظام همواره در صدد دلسرد کردن مردم و جلوگیری از حضور آن ها در پای صندوق‌های رای هستند، اما ملت هوشیار و انقلابی ایران بار دیگر با حضور پرشور خود در انتخابات در تعیین سرنوشت خود احساس مسئولیت کرده و نقشه دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.