سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسترسازی رسانه‌ای برای مشارکت مردم در انتخابات

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: بسترسازی رسانه‌ای برای مشارکت مردم در انتخابات از وظایف اصلی کمیته‌های اطلاع رسانی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، غلامحسین غاربی کلخوران، مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اردبیل در جلسه ویدئو کنفرانسی این کمیته با مسوولان روابط عمومی فرمانداری‌ها گفت: فارغ از هرگونه بحث‌های سیاسی مطروح در جامعه، همه ما وظیفه داریم با نهایت دقت و رعایت بی‌طرفی به آگاهی‌بخشی درباره انتخابات بپردازیم.

او با بیان این که نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی بر پایه مردم سالاری دینی است افزود: وجه جمهوریت اقتضا می‌کند با به‌‍کارگیری همه ابزارهای قانونی، برای برگزاری انتخاباتی پرشور و شعور، تلاش کنیم.

مشاور استاندار و مسوول روابط عمومی استانداری اردبیل بر استفاده از ظرفیت‌های اطلاع رسانی فرمانداری‌ها و کلیه دستگاه‌های اجرایی در این خصوص تاکید کرد و از مسوولان روابط عمومی فرمانداری‌ها خواست به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که خبرنگاران در صورت مراجعه به فرمانداری در روز رای گیری،  بتوانند درباره روند انتخابات با فرماندار شهرستان، مصاحبه کنند.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان، در این نشست، هر یک از شرکت کنندگان نیز دیدگاه‌های خود درباره اطلاع‌رسانی از روند انتخابات در شهرستان محل خدمت خود را اعلام و به تشریح تمهیدات اتخاذ شده در این باره پرداختند.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.