سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام :

فرهنگ سازی اهدای خون، یک ضرورت است

سردار القاصی مهر با بیان اینکه باید در مسیری قرار بگیریم که هیچ بیماری بر روی تخت بیمارستان، دغدغه تأمین خون مورد نیاز برای درمان را نداشته باشد، گفت: فرهنگ سازی اهدای خون، یک ضرورت است و بایستی در جامعه ترویج شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: امروز به لطف خدا و همت کارکنان، این امر خداپسندانه در سطح پلیبس استان به یک فرهنگ تبدیل شده است چرا که در طول سال و در مناسبت‌های مختلف این مهم با حضور جمع کثیری از همکاران صورت می‌گیرد که قابل تحسین است.

او افزود: نیروی انتظامی علاوه بر انجام مطلوب وظیفه خطیر خود در تأمین امنیت جامعه و ارتقاء احساس آرامش و آسایش شهروندان، در عرصه امداد رسانی به نیازمندان و بیماران نیز اقدامات شایسته‌ای را در جهت همکاری و تعامل با سازمان انتقال خون به صورت مستمر به انجام رسانده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام اعلام کرد: بدون تردید در هر زمان که نیاز به خون احساس شود نیروی انتظامی با پیشی گرفتن از سایر دستگاه‌ها برای اهدای خون به نیازمندان اعلام آمادگی کرده و در این امر خداپسندانه مشارکت حداکثری می‌کنند.

سردار القاصی مهر در پایان از تمام آحاد مردم جامعه خواست تا با مشارکت عمومی خود در این امر بشردوستانه شرکت کرده و نسبت به اهدای خون اهتمام بیشتری داشته باشند تا عزیزانمان در حوزه سلامت از این طریق بتوانند جان و تداوم حیات هزاران بیمار را تضمین کنند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.