سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین‌های انتخاباتی شورا‌های شهر استان ایلام؛

از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تا رسالت نیروی انتظامی در حفظ امنیت

کم‌کم به انتخابات نزدیک می شویم و در استان ایلام نیز خبرهایی از کاندیدا‌های شرکت کننده در انتخابات شوراهای شهر به گوش می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،عباس شمس اللهی مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام در جمع اعضاء کانون بسیج مهندسین شرکت گاز استان ایلام ضمن دعوت همه آحاد مختلف مردم برای شرکت گسترده در انتخابات، از خانواده بزرگ شرکت گاز استان ایلام خواست با حضور گسترده خود بار دیگر به آرمان‌های انقلاب لبیک گفته و نقشه‌های دشمنان انقلاب را به یأس تبدیل کنند.

او با بیان اینکه در انتخابات پیش رو، موضوع مشارکت حداکثری با انتخاب آگاهانه حیاتی است، تصریح کرد: حضور حداکثری و آگاهانه در تعیین آینده کشور دارای ضرورت و اهمیت می‌باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه انتخابات، مهمترین اتفاق پیش رور در کشور است و مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های راُی علاوه بر تعیین سازنده سرنوشت خود و کشور، نتیجه انتخابات را رقم می‌زنند، گفت: هر راُی که مردم به صندوق‌ها خواهند انداخت، تیری در قلب دشمنان اسلام و نظام است.

رسالت نیروی انتظامی و بسیج حفظ امنیت و آرامش است

سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در کارگاه آموزشی و توانمند سازی بسیجیان، اظهار داشت: بسیج نیرویی برخاسته از دل مردم است و در انتخابات ۲۸ خرداد ضمن حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رای همگام با کارکنان ناجا در برقراری امنیت و آرامش مردم تلاش خواهند کرد.

او افزود: بسیج با تبیین و روشنگری، خنثی کننده توطئه دشمنان در دلسرد کردن مردم برای عدم مشارکت در انتخابات خواهد بود چرا که همیشه موجب استحکام نظام و یأس دشمنان بوده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول ادامه داد: لازمه تأمین امنیت مطلوب این حماسه ملی، همکاری، هماهنگی و همدلی بین نیرو‌های انتظامی و سایر نیرو‌های مسلح است.

سرهنگ مهدیخانی با بیان اینکه مردم با شرکت گسترده خود در انتخابات ۲۸ خرداد حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد، گفت: ملت ایران اسلامی خودشان تصمیم گیرنده اصلی آینده کشور هستند و اجازه نخواهند داد دیگران برای ما تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.