سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اندرسن: هنوز ۱۱ نفر بازی فردا مقابل اسپانیا را مشخص نکرده ام

سرمربی تیم ملی فوتبال سوئد درباره مسابقه فردا شب این تیم مقابل اسپانیا در جام ملت های اروپا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یان اندرسن، سرمربی تیم ملی فوتبال سوئد در کنفرانس خبری قبل از بازی مقابل تیم ملی اسپانیا در چارچوب اولین مسابقه این تیم در مسابقات جام ملت‌های اروپا یورو ۲۰۲۰ اظهار کرد: ما در اکتبر ۲۰۱۹ در زمین اسپانیا مقابل آن‌ها بازی کردیم، می‌دانیم که برای صعود به یک نتیجه خوب نیاز داریم.

او ادامه داد: خود را با بازی مقابل رقبای مشابه اسپانیا برای فردا آماده کرده ایم. ما در آن بازی‌ها چیز‌هایی یاد گرفتیم، اگر چه خیلی از بازیکنان خود را در اختیار نداریم، اما می‌توانیم نتیجه خوبی در بازی فردا کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی سوئد درباره بازیکنان مصدوم خود گفت: ما همیشه بازیکنان را پس از آخرین جلسه تمرین ارزیابی می‌کنیم، منطقا امیدواریم که همه خوب باشند، اما من هنوز ۱۱ نفر را آماده نکرده ام.

اندرسن درباره شرایط آب و هوایی و گرمای شهر سویل عنوان کرد: هوا بسیار گرم است، اما در روسیه نیز گرم بود. ما باید خود را به خوبی برای بازی در این شهر آماده و ریکاوری کنیم.

اندرسن درباره مصدومیت کریستین اریکسن، بازیکن تیم ملی دانمارک گفت: امیدوارم دیگر هیچ گاه چنین اتفاقی برای هیچ بازیکنی پیش نیاید، اما به نظر می‌رسد که اریکسن می‌تواند هر چه سریعتر بازگردد و بهتر شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.