سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ژوردی آلبا: همه می‌دانیم کاپیتان اول تیم ملی اسپانیا بوسکتس است

کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا درباره مسابقه فردا شب این تیم مقابل سوئد مطالبی را عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ژوردی آلبا، ستاره تیم ملی فوتبال اسپانیا در کنفرانس قبل از بازی مقابل سوئد در چارچوب رقابت های جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) اظهار کرد: خوشبختانه شرایط روحی و روانی خوبی داریم و در تمرینات تمامی خواسته‌های مربی‌های تیم را انجام داده ایم و خود را برای بازی فردا به خوبی آماده کرده ایم.

آلبا در ارتباط با کریستین اریکسن گفت: امیدوارم از خانواده او حمایت شود و هر چه سریعتر به میادین بازگردد و بتواند بازی کند. برای او آرزوی سلامتی دارم.

آلبا درباره غیبت کاپیتان اول تیم ملی اسپانیا گفت: همه ما می‌دانیم که کاپیتان اول تیم بوسکتس است و ما منتظر بازگشت او در اسرع وقت هستیم. ما واقعاً می‌خواهیم او با تیم ملی برگردد. البته همه ما به ویروس کرونا عادت کرده ایم؛ چرا که تمام فصل را درگیر آن بوده ایم، اما امیدوارم دیگر کسی از تیم ما دچار این بیماری نشود.

آلبا در انتها گفت: من تا امروز در چند تورنمنت با تیم ملی اسپانیا بوده ام و در سال ۲۰۱۲ قهرمان این رقابت‌ها نیز شده ام. این بار نیز امیدوارم با حضور ستارگان جوان تیم که تشنه موفقیت هستند بتوانیم این قهرمانی را کسب کنیم و با کمک سرمربی تیم که در تمام شرایط به بازیکنان انگیزه می‌دهد عملکرد خوبی را از خود نشان دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.