سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین پلیس و محیط زیست

فرماندهی انتظامی استان کرمان با مدیرکل حفاظت از محیط زیست در خصوص اجرای طرح‌های مشترک در حوزه‌های ماموریتی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،فرماندهی انتظامی استان کرمان و مدیر کل اداره کل حفاظت از محیط زیست در خصوص اجرای طرح‌های مشترک در حوزه‌های ماموریتی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

مرجان شاکری، مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست در نشست انعقاد تفاهم نامه با فرمانده انتظامی استان گفت: سازمان بزرگ حفاظت محیط زیست تحت حمایت و پشتیبانی‌های بسیار خوب مجموعه انتظامی در کمال آرامش و با اطمینان خاطر وظایف خود را در حوزه حفظ محیط زیست و سایر ماموریت‌های مرتبط انجام می‌دهد.

مرجان شاکری با اشاره با ماموریت اخیر کارکنان این نهاد در حوزه شهرستان راور و پشتیبانی خوب پلیس از ماموران محیط زیست افزود: در سایه همین همکاری‌های رو به توسعه در حوزه کشف سلاح غیرمجاز، برخورد با تخلفات و انجام سایر ماموریت‌ها نیز رشد بسیار خوبی داشته ایم که این دستاورد‌ها با رویکرد جوان گرایی در اداره حفاظت از محیط زیست به نتایج خوبی منجر شده است.

مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست استان بیان داشت: قطعا حفاظت و مراقبت از مولفه‌های نظم و امنیت نیز مورد توجه ماموران اداره حفاظت از محیط زیست قرار دارد و این عزیزان هم متقابلا در سایه حمایت و پشتیبانی بسیار خوب مجموعه انتظامی در کمال آرامش و با اطمینان خاطر وظایف خود را در حوزه حفظ محیط زیست و سایر ماموریت‌های مرتبط انجام می‌دهند.

در ادامه فرمانده انتظامی استان نیز با تبریک هفته محیط زیست گفت: در این مناسبت ارزنده توفیق حاصل شد از زحمات گسترده محیط بانان و حافظان پرتلاش محیط زیست که نتایج حاصل از تلاش آن‌ها به عموم مردم و همه نسل‌های باز می‌گردد، قدردانی کنیم.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: در این میان ناجا یک سازمان میان بخشی است که حجم زیادی از وظایف و ماموریت‌های خود را با همکاری و تعامل سایر نهاد‌ها و به صورت پشتیبانی از ماموریت‌های آنان انجام می‌دهد که در همین رابطه طی سالیان قبل، بیشتر سازمان‌ها و از جمله اداره محیط زیست، یگان حفاظت مجموعه خود را راه اندازی و فعالیت خود را تحت نظارت و آموزش پلیس پیشگیری آغاز کردند.

او ادامه داد: در همین رابطه جای اشاره دارد تمام ادارات و سازمان‌ها در حوزه نظم و امنیت وظایف و مسئولیت‌هایی دارند و قطعا منافع هرگونه مشارکت در این زمینه به خود افراد و نهاد‌ها باز می‌گردد و البته پلیس نیز بنا به وظایف ذاتی خود با تمام توان از ماموریت‌های همه نهاد‌ها پشتیبانی و حمایت‌های لازم را خواهد داشت.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.