سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا بلای جان ۴۵ نفر دیگر

در شبانه روز گذشته ۴۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا از طریق تست‌های ملکولی و سریع در خراسان جنوبی شناسایی شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در شبانه روز گذشته ۶۴ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شده است که مجموعا ۱۳ بیمار جدید شامل ۷ بستری و ۶ سرپایی شناسایی شده اند.

او افزود: از این تعداد ۶ مورد از بیرجند، ۳ مورد از قاین، ۲ مورد از زیرکوه، یک مورد از درمیان و یک مورد از نهبندان بوده است.

 مهدی زاده عنوان کرد: همزمان در شبانه روز گذشته از ۲۴۰ تست سریع کرونا ۳۲ بیمار جدید شناسایی شده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: در حال حاضر ۱۸۸ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۶۴ نفر کرونا مثبت اند.

او اظهار کرد: از این تعداد ۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال دو نفر نامساعد است.

مهدی زاده ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۴۷ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شده اند که در همین مدت ۴۴ بیمار شامل ۲۰ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاکنون ۲۰ هزار و ۵۲۵ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

او افزود: در شبانه روز گذشته موردی از فوت جدید ناشی از کرونا در خراسان جنوبی ثبت نشده است و مجموع فوتی‌های ناشی از این بیماری در استان همان ۹۰۸ نفر است.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.