سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه صنعت نهبندان با حضور سرمایه گذاران

فرماندار شهرستان نهبندان گفت: با امضای تفاهم نامه هایی راه برای حضور سرمایه گذاران در بخش صنعت باز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیکی فرماندار شهرستان نهبندان  در جلسه شورای اداری گفت: در ستاد توسعه خاوران دو تفاهم نامه برای این شهرستان امضا شد و دو سرمایه گذار  انتخاب شد  و همچنین سه مجوز  برای سرمایه گذاری در حوزه صنعت  در دست اجرا است.

او افزود : برای این منظور تمام استعلامات اخذ می شود تا اعلام عمومی برای جذب سرمایه گذار صورت گرفته و همچنین با سرمایه گذاران دیگری هم صحبت شده تا بتوانیم از ظرفیت های به وجود آمده در این بخش استفاده کنیم و شاهد رونق سرمایه گذاری در شهرستان باشیم.

بیکی همچنین به بخش کشاورزی اشاره و اظهار کرد: بیش از 90 درصد آب استحصالی در بخش کشاورزی و 47 درصد میزان مصرف برق هم در زمینه کشاوری مصرف می شود.

فرماندار ادامه داد: بهره وری بسیار مهم است و باید تغییر الگوی کشت و تغییر شرایط به وجود بیاید تا بهره وری بالا برود.

او به بحث انتخابات اشاره و تصریح کرد: در انتخابات شوراها امسال فضایی ایجاد کردیم که نامزد ها صحبت های خود را ضبط و پخش کنند تا تعامل بیشتری به وجود بیاید و نامزدها هم وعده های تحقق ناپذیری ندهند تا بتوانیم مسیر درست توسعه را طی کنیم و مجریان انتخابات هم بی طرف باشند.

بیکی همچنین به مسائل کلی در سطح کشور پرداخت و اظهار کرد: یکی از موارد حائز اهمیت استفاده درست از منابع کشور است که ما منابع مختلف داریم اما میانگین مصرف مان بالاتر از میزان بین المللی و منطقه ای است و باید امکانی به وجود بیاید تا بهتر از امکانات موجود مثل گاز و برق استفاده کنیم و روز به روز مدیران برای بهره وری در سیستم شان تلاش کنند.

فرماندار عنوان کرد: مهم ترین دارایی هر کشور منابع انسانی است و اولین بهره وری در این زمینه باید با همکاری و تعامل اتفاق بیافتد تا مجموعه ی نیروی انسانی روز به روز تقویت شده و خروجی خوبی داشته باشیم تا کم کاری در سیستم باعث دو چندان شدن مشکلات مردم نشود.

انتهای پیام / ط  ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.