سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از مجموعه پل‌های سردار شهید سلیمانی در اصفهان

مجموعه پل‌ها و تقاطع چهار سطحی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کلانشهر اصفهان با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد اسلامی وزیر راه وشهرسازی در مراسم بهره‌برداری از مجموعه پل‌ها و تقاطع چهارسطحی شهید سپهبد قاسم سلیمانی در اصفهان گفت: حلقه چهارم ترافیکی برای تمام منطقه اصفهان بزرگ تکمیل خواهد شد و حلقه پنجم نیز در قالب کنارگذر شرق به غرب و یک قطعه از آزادراه شمالی- جنوبی کشور که بخشی از آن انجام شده است، ایجاد خواهد شد.

محمد اسلامی حلقه پنجم ترافیکی را به طول ۱۸۰ کیلومتر اعلام کرد و افزود: این حلقه تا سه راه مبارکه احداث خواهد شد.

او گفت: این حلقه، بار ترافیکی زیادی را در اصفهان کاهش می‌دهد و خدمت بزرگ و رفاه قابل ملاحظه‌ای برای این دیار ایجاد خواهد کرد. مجموعه پل‌ها و تقاطع چهارسطحی شهید سپهبد قاسم سلیمانی، نقطه صفر حلقه حفاظتی اصفهان در ورودی این شهر از سمت خوراسگان در منطقه ١۵ شهرداری با هزینه دو هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال در مدت ۲۰ ماه احداث شده است.

این تقاطع دارای پنج قطعه پل با طول ۱.۵ کیلومتر است که کاهش آلودگی هوا، افزایش ایمنی تردد شهروندان، کاهش زمان سفر و روانسازی ترافیک شرق اصفهان را به همراه دارد.

پل اول به طول ۴۹۲ متر در ارتفاع ۱۴ متر برای تردد از شرق به جنوب، پل شماره ۲ به طول ۲۰۰ متر برای سهولت در حرکت از شمال به جنوب، پل شماره ۳۶ به طول ۱۷۹ متر در مسیر جنوب شمال، پل شماره ۴ به طول ۱۰۶ متر در مسیر گردش به چپ در محور غرب وجنوب به غرب و پل شماره پنج به طول ۱۲۴ متر برای تردد خودرو‌ها از شمال به شرق طراحی شده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.