سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه آبادان:

باید مشارکت فعال در انتخابات داشته باشیم

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور گفت: برای تغییر وضعیت موجود و رفع مشکلات باید مشارکت فعال در انتخابات داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،امام جمعه آبادان حجت الاسلام  والمسلمین ابراهیمی پور در دیدار با کارکنان کمیته امداد ،پالایشگاه و اتحادیه اصناف گفت:  هر آنچه که وجود دارد حاصل انتخاب ماست و لذا برای تغییر وضع موجود و نیز انتخاب اصلح باید مشارکت فعال داشته باشیم.

او  تلاش دشمنان را برای دلسرد کردن مردم  برای عدم مشارکت در انتخابات را  بسیار گسترده دانست و افزود: دشمنان با توطئه های رنگارنگ خود از یک سو مردم را از مشارکت در انتخابات ناامید می کنند و از سوی دیگر عمال خود را به انتخاب افراد متمایل به خودشان تشویق می کنند.

امام جمعه آبادان این دو گانگی و توطئه دشمنان را نشانه اهمیت این انتخابات حتی برای دشمنان بیان کرد و گفت: آینده و سرنوشت ما و فرزندان ما در دست ماست و نباید برای مشارکت در آینده خودمان و فرزندانمان بی تفاوت باشیم.

او با بیان اینکه رفع گرانی، رونق اقتصادی، اشتغالزایی و مباحثی از این قبیل خواست همه مردم است افزود: قطعا همه این خواسته های به حق مردم با مشارکت فعال و نیز انتخاب اصلح محقق می شود.

حجت الاسلام  والمسلمین ابراهیمی پور گفت: کسانی که در انتخابات مشارکت می کنند پا جای پای سردار شهید سلیمانی میگذارنند و راه او را در عرصه سیاسی ادامه می دهند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.