سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برندگان هفتمین دوره جشنواره نقاشی صلح و دوستی هلال احمر یزد معرفی شدند

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از ارسال بیش از ۴۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره نقاشی صلح و دوستی و معرفی برندگان در مرحله استانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده به همت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و به همت اداره دانش آموزی معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان، هفتمین دوره جشنواره نقاشی با موضوع صلح و دوستی برای کودکان و نوجوانان برگزار شد.

او افزود: این جشنواره از ۲۰ اسفند پارسال آغاز و تا پنجم اردیبهشت ۱۴۰۰ با محوریت دو رده سنی پنج تا هشت سال و همچنین نه تا ۱۲ سال برگزار شد.

میر حسینی  ادامه داد: هفتمین جشنواره نقاشی صلح و دوستی با هدف فرهنگ سازی و ترویج صلح، دوستی و مهرورزی و همچنین آشنایی کودکان و نوجوانان با اهداف عالیه جمعیت هلال احمر برگزار شد.

او اظهار داشت: در این جشنواره که استقبال قابل توجه کودکان و نوجوانان را در پی داشت، ۱۲ نفر در مرحله استانی انتخاب و آثار این عزیزان برای شرکت در مرحله کشوری به سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ارسال شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد خاطر نشان کرد: در رده سنی نه تا ۱۲ سال، آنیتا بال نور از مهاباد، طا‌ها حیدری از خرمدره، کوثر نجاتی از میبد، ریحانه هاتفی از اردکان، عارفه زارع از خورمیز و در رده سنی پنج تا هشت سال، زینب اسلامی از خاتم، حلما کریم زاده از یزد، ایلمان خلیلی از زنجان، ریحانه ابراهیمی از اشکذر، پرستش شفیعی از یزد، آیدا رضایی از بافق به عنوان منتخبین جشنواره انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند.

انتهای پیام/‌ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.